BureauDoet Nieuwsbrief. Nieuw!!!

We zijn het nieuwe jaar begonnen met een nieuwsbrief!

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar: www.bureaudoet.nl/contact en vul het formulier in!

 

bureaudoet kop mail jan 2017.jpg

Gelukkig nieuwjaar!

Geachte mevrouw / heer, 

Wij wensen u een heel gelukkig en voorspoedig nieuwjaar! Een jaar dat voor ons direct begint met een verandering. Een verandering van adres wel te verstaan. Want vanaf 1 januari 2017 hebben we een prachtig kantoor in het WTC Arnhem Nijmegen in Arnhem. Vanaf nu kunt u ons dan ook vinden op het volgende adres:

Nieuwe Stationsstraat 10
6811 KS Arnhem


bureaudoet logo assessment 400px.jpg

NIEUW IN 2017: ASSESSMENT-TOOL

Ook hebben we ons pakket diensten uitgebreid met een nieuw hulpmiddel voor HR-managers en medewerkers: de assessment-tool. Een fijn hulpmiddel dat ingezet kan worden bij sollicitatieprocedures, maar dat ook bij functioneringsgesprekken, beoordeling of coaching van medewerkers een handige tool is. De assessment-tool is op twee gebieden onderscheidend: inzet van de tool kost relatief weinig tijd en de kosten van het gebruik zijn relatief laag (en kunnen nog lager worden als er meerdere mensen worden getest).

We vertellen u graag meer over de mogelijkheden van de assesment-tool en hoe u die optimaal voor uw organisatie kunt inzetten.


bureaudoet project baby 400px.jpg

BIJZONDERE UITBREIDING IN 2017

BureauDoet kijkt op dit moment uit naar een bijzondere uitbreiding. Kim Stegeman wordt begin februari moeder. Dat betekent dat zij zich de komende maanden gaat richten op “project baby” (ja, we zijn en blijven een projectorganisatie). Wij wensen haar een prachtige kraamtijd toe. Gelukkig hebben we een fijn team van professionals bij BureauDoet en vangen we de zaken graag een paar maanden op voor Kim. We wensen Kim en haar man heel veel plezier toe de komende maanden.


bureaudoet site 400px.jpg

NOG EVEN TERUGKIJKEN OP 2016

In 2016 hebben we actief verder gebouwd aan de organisatie van BureauDoet. Misschien heeft u onze nieuwe website en onze bedrijfsfolders al gezien? Dat zijn de meest zichtbare tekenen van ons werk voor de buitenwereld. Maar ook op de achtergrond hebben we niet stil gezeten. Er is een nieuw CRM-systeem in gebruik genomen en er is ingezet op een actieve benadering van contacten. Een van onze medewerkers heeft in de afgelopen maanden al veel contacten gelegd en afspraken gemaakt om de kennismaking met BureauDoet te hernieuwen of om ons voor te stellen. We zien nu al dat dat gewaardeerd wordt en zullen daar ook in 2017 op blijven inzetten.

Naast alle interne activiteiten hebben we door het jaar heen ook weer een aantal mooie projecten mogen uitvoeren, die telkens met een groot aantal medewerkers van BureauDoet werden uitgevoerd. We merken dat we daar bijzonder in zijn. Van veel opdrachtgevers hebben we teruggekregen ‘dat BureauDoet in staat is een project in een korte tijd efficiënt uit te voeren door de inzet van geclassificeerde medewerkers’. Zulke opmerkingen horen we graag! En we zullen ons best doen dat ook in 2017 te waarborgen!


WAT BRENGT 2017?

Er ligt een blanco jaar voor ons, dat we met veel plezier weer zullen gaan invullen met mooie ontmoetingen, uitdagende projecten en met fijne contacten.

Wij wensen u een fijn en sprankelend nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten,

BureauDoet
Joyce Leeftink & Kim Stegeman

BureauDoet aftiteling_600.jpg

Nieuwe Stationstraat 10 (WTC gebouw)
6811 KS Arnhem

Kim: 06 53750408 | Joyce: 06 22461575

info@bureaudoet.nl | www.bureaudoet.nl

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1 − een =